De verkoop en de marketing zijn in de afgelopen 15 jaar erg veranderd door de technologie. Met deze veranderingen komen veel kansen maar ook erg veel frustraties. Erg veel klanten en cursisten kennis dit gevoel van het overweldigd worden door alle to do’s van de techniek en alle informatie. De beste leadgeneratie strategie vind je bij Lin Leads.
Geen automatiseringstools
Het opbouwen van authentieke relaties met prospects en het bieden van meerwaarde leidt tot waardering en vertrouwen. Daarom worden er bij Lin Leads geen bots of automatiseringstools gebruikt in het proces. De reputatie van het bedrijf en van jou persoonlijk betekent alles. Over het algemeen zijn alle B2B conversies langere verkoopcycli en gaan langs meerdere beslissers. Het is daarom van cruciaal belang dat de inspanning voor outbound marketing een hoge aandacht voor detail omvatten, zodat het niet terecht komt bij de verkeerde persoon. Bij Lin Leads ordt de klant en de cursist onderdelen en door hen in staat te stellen om op een snelle en goede manier relaties op te bouwen door de technologische frustraties te verwijderen. Zij hebben al veel ondernemers verkoopmedewerkers, en salesmanagers geholpen om de koude leads om te zetten in warme prospects en nieuwe klanten.
Een zeer goede klanttevredenheid
Door de goede service die Lin Leads aanbied zijn de voorgaande klanten cursisten zeer tevreden en dit is terug te vinden in de positieve reviews die zij achterlaten. De klanten worden geleid naar nieuwe deals bij nieuwe bedrijven door succesvolle 3 stappen leadgeneratie strategie: Clarity, Connect, Convert.
Meer verhalen
beginnen met je eigen webshop: een complete checklist
Hoe een Vaststellingsovereenkomst jouw toekomst kan vormgeven
Ontdek de waarde van teamtrainingen