januari 25, 2022
pakje gemak

Verzenden op een andere manier

Helaas komt het vaak voor dat een klant niet thuis is, het gevolg hiervan is dat PostNL de zending niet bij de klant thuis kan afleveren. Voor elke partij is dit vervelend, niet alleen voor de verzender, de afzender maar ook zeker voor de klant die het pakketje verwacht te ontvangen. Gelukkig is er tegenwoordig pakje gemak, een nieuwe manier van verzenden door PostNL waarbij het pakketje niet op het huisadres wordt afgeleverd. De zending kun je namelijk op een willekeurig adres laten bezorgen, maatwerk en gemak voor de klant op het hoogste niveau.

Verschillende locaties

Door heel Nederland heen zijn er al meer dan 2500 locaties die pakje gemak ondersteunen, op deze manier wordt het steeds eenvoudiger om dichtbij een klant het pakketje te bezorgen. Locaties kunnen bijvoorbeeld zijn de tabakswinkel waar de klant langsrijdt als die naar zijn werk gaat, of de supermarkt waar geregeld de boodschappen worden gehaald. De klant kan naar wens ook het tijdstip aangeven in de webshop hoe laat hij of zij het pakketje gaat halen. Hierbij is het wel van belang dat er eenvoudig een route kan worden gekozen zodat het pakje ook daadwerkelijk op tijd aanwezig is.

pakje gemak

Zowel in kleine steden als grote steden

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat alleen in de grote steden de mogelijkheid er is voor pakje gemak, juist in de kleinere dorpen en steden heb je deze service ook. Voordeel is ook dat je geen extra kosten voor deze extra service betaald, door het vele aantal locaties is er altijd een locatie dichtbij in de buurt. Wachten op een pakketje is er niet meer bij, de klant kan dit zelf afhalen op een locatie naar keuze in de buurt. Er is ook de mogelijkheid om te bepalen wanneer je precies als klant het pakketje af wilt halen.