De eindeloze mogelijkheden van mastering digital signage

De toekomst van schermcommunicatie gaat verder dan het overbrengen van content. Het gaat verder dan statische informatie vervangen door digitale. Het gaat om concepten die doordacht zijn, met een strategie die klopt en een juiste integratie. Het gaat om mastering digital signage

Altijd een stap extra

Waar klanten zijn, is behoefte aan informatie en content. Informatie over producten, diensten of om een aankoop te bevorderen. En zo geldt dat ook voor patiënten of medewerkers. Mensen hebben behoefte aan informatie om hen in goede banen te leiden. in plaats van het simpel verschaffen van informatie, wordt bij mastering digital signage altijd een stap extra gedaan om schermcommunicatie optimaal in te zetten. Om zo steeds weer een stap verder te gaan, en de meeste waarde te kunnen leveren met de content die getoond word.

Het verschil tussen narrowcasting en mastering digital signage

Waar narrowcasting gericht is op het vervangen van statische informatie door digitale scherminformatie, gaat mastering digital signage een stap verder. In een strategisch plan wordt bepaald hoe je de meeste waarde toe kunt voegen met relevante en up-to-date content. Het gaat om een doordacht plan en een goede integratie hiervan. Want alleen dan kun je met schermcommunicatie het verschil maken. Het verschil tussen een goede en een fantastische ervaring voor de klant, of interesse en een aankoop.

De mogelijkheden zijn eindeloos

Dit blijft dus niet bij een mooie tekst of afbeelding, maar kan content zijn die afgestemd is op de dag, het weer, nieuws of een specifieke klant. De mogelijkheden zijn eindeloos. De uitdaging ligt in het steeds weer blijven denken vanuit de klant, en nieuwe toepassingen die inspelen op specifieke wensen van de klant blijven verzinnen en optimaal inzetten en integreren. Maar met een stapje extra, zijn de mogelijkheden eindeloos.