april 24, 2024

Wist u dat een customer journey training u heel veel kan opleveren?

Ons bedrijf probeert ieder jaar te groeien omdat wij het belangrijk vinden dat wij onszelf blijven uitdagen, maar ook dat wij zorgen dat ons bedrijf niet achteropraakt in vergelijking tot onze concurrentie. Wij hebben daarom ook altijd onze oren en ogen open om te zien hoe wij kunnen zorgen dat wij meer uit ons bedrijf kunnen halen. Een van de dingen die wij onlangs gedaan hebben, is een customer journey training volgen. Wij hebben namelijk gemerkt dat het goed kan zijn om te weten welke reis een klant aflegt voordat deze bij jouw bedrijf uitkomt. Je moet namelijk zorgen dat je weet wat een klant nodig heeft en waar hij gaat zoeken wanneer hij naar jou op zoek is. Wij hebben gezien dat wanneer je een customer journey training gaat volgen, je deze aspecten allemaal heel goed onderzoekt en daarom was het voor ons al heel snel duidelijk dat wij graag een customer journey training wilden gaan doen. Ik ben toen gaan kijken waar ik moest zijn wanneer ik een goede customer journey training wilde gaan volgen omdat ik er zeker van wilde zijn dat wij een goede customer journey training zouden volgen. Wij zijn namelijk niet van het halve werk en dus zijn wij gaan onderzoeken welke aanbieder ons aan een goede customer journey training kon helpen. Wij hebben gemerkt dat wij naar de site incompanytrainer.nl moesten gaan. Als je namelijk gaat kijken welke mensen echt goede recensies hebben ontvangen, dan zie je dat dit bedrijf met kop en schouders boven de andere partijen uitsteekt. Wij hebben daarom onderzocht wat wij hier konden leren tijdens de customer journey training en wij hebben gezien dat dat heel veel was. Ik ben toen even contact gaan opnemen om te horen wanneer wij aan onze customer journey training zouden kunnen beginnen en ik kreeg te horen dat wij konden beginnen wanneer wij maar wilden omdat wij met een groepje waren. Dat was goed om te horen en omdat ik zo’n goed gevoel had over deze customer journey training, heb ik ons meteen opgegeven. Wij keken uit naar dit traject want wij hadden zeer hoge verwachtingen.

Onze verwachtingen omtrent deze customer journey training zijn overtroffen

Wij hebben gemerkt dat wij een hele goede customer journey training hebben kunnen volgen bij dit bedrijf en wij hebben echt heel veel kennis opgestoken via deze customer journey training. Wij zijn daarom uitzonderlijk blij dat wij hier een customer journey training gevolgd hebben. Wij weten nu beter wat onze klant doet voordat hij bij ons komt en omdat wij dit weten, kunnen we de klanten ook veel sneller bij ons laten komen. Ik ben daarom blij dat ik hier ben gaan kijken.

Wilt u meer weten?

Mocht u meer willen weten over de mogelijkheden om met deze mensen aan uw ontwikkeling te gaan werken, dan raad ik u aan om:

  • Even naar de site incompanytrainer.nl te surfen
  • Te bekijken hoe deze mensen u van dienst kunnen zijn
  • Een keer contact op te nemen om te horen wanneer u met uw traject kunt beginnen

Ik hoop dat wij hier in de toekomst vaker cursussen kunnen gaan doen.